FAQ
Veel gestelde vragen over Tegeltjesfabriek.nl
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Wanneer je een bestelling plaatst, wordt de bestelling binnen één werkdag geproduceerd en verzonden als brievenbus pakketje via de snelste verzenddienst. Je ontvangt je het pakketje doorgaans de volgende (werk)dag. Wij kunnen dit echter niet garanderen vanwege de afhankelijkheid van de verzenddiensten.
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten bedragen per bestelling €4,95.
Kan ik een tegeltje retourneren?
De tegeltjes kunnen helaas niet geretourneerd worden. Is er iets mis met jouw bestelling? Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij zullen zo spoedig mogelijk reageren om te kijken naar een passende oplossing.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Annulering is helaas niet mogelijk. Dit komt doordat de tegeltjes direct na bestelling in productie worden genomen. Zo kunnen wij garanderen dat de tegeltjes zo snel mogelijk geleverd kunnen worden.
Ik heb de bestelling snel nodig, kan ik het ophalen?
Ophalen is helaas geen mogelijkheid.
Ik heb een typefout of fout in mijn ontwerp gemaakt. Kan dit worden aangepast?
Er kunnen geen aanpassingen/correcties aan de ontwerpen worden gemaakt na bestelling. Dit komt omdat het ontwerp direct wordt doorgezet naar de productie.
Mijn tegeltje is beschadigd/gebroken geleverd. Wat moet ik doen?
Wat vervelend dat het tegeltje beschadigd is bezorgd. Maak een foto van het product + verpakking en mail deze met jouw ordernummer naar de klantenservice. Dit kan via het contactformulier. We nemen doorgaans binnen 2 dagen contact met je op.
Wordt er een hanger of standaard meegeleverd met mijn tegeltje?
Bij bijna ieder tegeltje wordt standaard een hangertje meegeleverd. Dit is een losse plakhaak waarmee je het tegeltje kunt ophangen. Enkel bij sommige tegeltjes zoals de XL tegel wordt er geen plakhaak meegeleverd omdat het gewicht van de tegel dit niet aankan. Je kunt eventueel wel een standaard bestellen om je tegeltje daarop neer te zetten.